زمان ثبت نام مدرسه شاهد
نوشته شده توسط : sevda

متقاضیای ثبت نام در پایه های اول، هفتم و دهم مدارس شاهد 1401 - 1402، باید طبق جدول زمانبندی ثبت نام مدارس شاهد، برای ورود به پایه تحصیلی مورد نظرشون، ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ رو انجام بدن. میان پایه ها نیاز به ثبت نام اینترنتی ندارن، فقط کافیه طبق جدول زمانبندی به مدرسه مد نظر مراجعه و به صورت حضوری ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

 

 

مدارس شاهد به خاطر شرایطی مثل سطح علمی بالا، پرداختن به مسائل تربیتی و نداشتن آزمون ورودی، هر ساله مورد توجه خیلی از دانش آموزا و خانواده ها قرار می گیره. دانش آموزایی که تصمیم به ثبت نام در مدارس شاهد رو دارن، باید در مهلت مشخص شده با توجه به شرایط و پایه تحصیلی شون اقدام به ثبت نام در این مدارس کنن.

مدارس شاهد، در همه استان ها و مناطق کشور و برای تمام مقاطع تحصیلی اقدام به پذیرش دانش آموز می کنن. اگه شما هم تمایل به ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 دارین، برای اطلاع از تاریخ ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ تا آخر این مقاله همراهمون باشین.

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 ثبت نام مدارس شاهد،در دو مرحله اینترنتی و حضوری انجام میشه که ثبت نام اینترنتی از طریق سایت ثبت نام مدارس شاهد به آدرس saja.medu.ir انجام می گرفت اما از سال گذشته تا کنون این ثبت نام در سایت پادا pada.medu.ir انجام می شود.

این ثبت نام برای دانش آموزای شاهد (فرزند شهدا، آزادگان ، جانبازان 50 درصد و بالاتر) قطعی و برای دانش آموزای غیر شاهد (دانش آموزایی که دارای اولویت ایثارگری زیر 50 درصد و سایر الویت ها هستن) موقته. دانش آموزای غیر شاهد با داشتن امتیاز و شرایط ثبت نام مدارس شاهد این مدارس، ثبت نامشون قطعی میشه.

دانش آموزا برای ثبت نام مدارس شاهد باید طبق زمانبندی که ستاد ثبت نام مدارس شاهد مشخص می کنه اقدام به ثبت نام کنن. سال گذشته ثبت نام مدارس شاهد مطابق جدول زیر در خرداد ماه انجام شد، هنوز زمان دقیق ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 مشخص نشده اما پیش بینی می کنیم امسال هم مثل سال گذشته این ثبت نام در خرداد ماه انجام بشه.

 

مراحل ثبت نام   اول ابتدایی   پایه هفتم   پایه دهم  میان پایه ها
زمان ثبت نام  اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد
اعلام نتایج ثبت نام موقت از طریق سایت ثبت نامی و ارسال پیامک توسط مدرسه اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد
بررسی مدارک دانش آموز از سوی ستاد ثبت نام مدرسه وتایید در سامانه سجا اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد
تایید مدارک ثبت نام واعلام نتایج قطعی به اولیا  اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد

اعلام خواهد شد

اعلام خواهد شد

 

ثبت نام و بررسی مدارک دانش آموزای علاقه مند به ثبت نام در مدارس شاهد معمولا در خرداد ماهه اما هنوز زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص نشده. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو شده تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشین.

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص بشه جدول بالا را به روز رسانی خواهیم کرد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام مدارس شاهد پیشنهاد می کنیم که مقاله زیر رو مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید : ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 

تمدید مهلت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام اولیه مدارس شاهد تو زمان در نظر گرفته شده به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس شاهد که در گذشته saja.medu.ir بود اما از سال پیش تا کنون سایت پادا pada.medu.ir است انجام میشه. اما هر سال خیلی ها با وجود اطلاع رسانی های انجام شده در خصوص ثبت نام مدارس شاهد از ثبت نام این مدارس در تاریخ اعلام شده، جا می مونن و یا بعد از تموم شدن زمان ثبت نام تصمیم به ثبت نام در این مدارس می گیرن.

برای همین ستاد ثبت نام مدارس شاهد بعد از تموم شدن زمان ثبت نام، فرصت مجددی رو در اختیار داوطلبا میذاره تا بتونن دوباره وارد سایت شده و ثبت نامشون رو انجام داده یا ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد رو انجام بدن.

هنوز مهلت تمدید ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 بطور دقیق مشخص نشده، به خاطر همین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام و تمدید ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ عضو کانال مدارس تحصیلیکو باشین تا از ثبت نام این مدارس جا نمونین.

 

 

به محض تمدید مهلت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

اگه بعد از خوندن این مقاله سوال یا ابهامی درباره زمان ثبت نام مدارس شاهد داشتین، می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای با تجربه مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط بوده و تموم سوالاتون رو از این کارشناسا بپرسین.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد چه زمانی شروع میشه ؟

✔️ ثبت نام این مدارس احتمالا در خرداد ماه انجام میشه که به محض مشخص شدن زمان دقیق اون در  این مقاله اطلاع میدیم.

2- ✔️ داوطلبای میان پایه چه زمانی می تونن ثبت نام خودشون رو انجام بدن ؟

✔️ این دسته از داوطلبان در بازه اعلام شده با مراجعه حضوری به مدرسه می تونن ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

3- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد از طریق چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام مدارس شاهد در گذشته در سایت سجا بوده اما از سال پیش تا کنون در سایت پادا انجام می شود که آدرس اون در متن مقاله گذاشته شده.

منبع : زمان ثبت نام مدرسه شاهد





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: